Ați avut o problemă cu comanda dumneavoastră?
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail și vă vom răspunde în termen de 24 de ore lucrătoare.
Trimiteți-ne un e-mail: incidencias@tiendacarpfishing.es
Trebuie să ne indicați în mod clar:
- Numărul de comandă
- Produsul afectat
- Detalii despre ceea ce este în neregulă cu produsul
- Fotografii și înregistrări video, dacă este necesar
Aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile de la primirea produsului pentru a returna un produs achiziționat în magazinul nostru.
Pentru a proceda la returnarea unui produs, utilizatorul trebuie să contacteze inițial Carpfishing Shop prin e-mail la adresa incidencias@tiendacarpfishing.es.
Aveți un produs defect?
În cazul în care produsul ajunge defect, ne vom ocupa de ridicarea comenzii și ne vom ocupa de toate costurile suportate. Imediat ce vom avea produsul în facilitățile noastre, vă vom trimite un voucher în valoare de valoarea produsului, astfel încât să îl puteți utiliza în Tienda Carpfishing fără a expira.
Aveți un produs în stare bună pe care doriți să îl schimbați?
În cazul în care returul se face fără ca produsul să fie defect sau fără a fi o greșeală a Tienda Carpfishing, costurile de transport vor fi suportate de către client.
- Produsul trebuie să fie returnat în stare perfectă, cu ambalajul său original.
- La returnarea produsului, în momentul în care primim pachetul la sediul nostru, vom emite o rambursare a valorii produselor returnate în termen de maxim 14 zile de la comunicarea retragerii de către client.
- Costurile de transport suportate pentru vânzarea produsului vor fi deduse din prețul final returnat.
De la Tienda Carpfishing ne dorim să oferim un serviciu excelent clienților, așa că vă stăm la dispoziție pentru orice aveți nevoie.
Adresă de expediere:
- Calle Isaac Peral nº 73
- Posadas (Córdoba) 14730