TRANSPORT GRATUIT DE LA 99,90 € ÎN SUS

LIVRARE ÎN 48 DE ORE

DESCĂRCAȚI APP

Prelungim până DUMINICĂ! 50€ reducere EXTRA!

Ați avut o problemă cu comanda dvs.?

Vă rugăm să ne contactați prin e-mail și vă vom răspunde în termen de 24 de ore lucrătoare.

Trimiteți-ne un e-mail: incidencias@tiendacarpfishing.es 

Trebuie să ne indicați în mod clar:
  • Numărul comenzii
  • Produs afectat
  • Detalii despre problema produsului
  • Fotografii și înregistrări video, dacă este necesar

Aveți la dispoziție o perioadă de 14 zile de la primirea produsului pentru a returna un produs achiziționat în magazinul nostru.

Pentru a proceda la returnarea unui produs, utilizatorul trebuie să contacteze inițial Tienda Carpfishing prin e-mail la adresa incidencias@tiendacarpfishing.es.

Aveți un produs defect?

În cazul în care produsul ajunge defect, ne vom ocupa de colectarea comenzii și ne vom ocupa de toate costurile suportate. Imediat ce avem produsul în instalațiile noastre, vă vom trimite un voucher pentru valoarea produsului, astfel încât să îl puteți utiliza în următoarele moduri Tienda Carpfishing fără dată de expirare.

Aveți un produs în stare bună pe care doriți să îl schimbați?

În cazul în care returnarea se face fără ca produsul să fie defect sau fără a fi o greșeală a Tienda Carpfishing, costurile de transport vor fi suportate de către client.

  • Produsul trebuie returnat în stare perfectă, cu ambalajul său original.
  • La returnarea produsului, atunci când primim coletul la sediul nostru, vom emite o rambursare pentru valoarea produselor returnate într-o perioadă de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii de către client.
  • Costurile de transport suportate pentru vânzarea produsului vor fi deduse din prețul final returnat.

De la Tienda Carpfishing dorim să oferim un serviciu excelent clienților, așa că vă stăm la dispoziție pentru orice aveți nevoie.

Adresa de livrare:

  • Calle Isaac Peral nº 73
  • Posadas (Córdoba) 14730

Promoții Tienda Bass